"Onze lijnen zetten wij door in onze communicatie met uw klanten"

  1. Home
  2. /
  3. Klant
  4. /
  5. Overheid

Duidelijk, open en transparant

Bij het onderhoud en de renovaties aan overheidsgebouwen gaat het naast publieke ruimtes ook om kantoren. Veiligheid en toegankelijkheid tijdens de uitvoering van onze werkzaamheden zijn in beide gevallen belangrijk. In onze communicatie zijn herkenbaarheid en duidelijke ‘wayfinding’ sleutelwoorden.

Betrokken bij de betrokkenen

Ook in (tijdelijk) aangepaste situaties moeten uw gebruikers/medewerkers veilig en vlot hun werkplek kunnen vinden. Daarnaast heeft u elke dag andere bezoekers/gasten in uw gebouw. Deze houden we via diverse middelen op de hoogte van de situatie en de routing op dát moment. Actuele communicatie, inspelen op de wisselende situaties; dat is de kern van onze aanpak. Klakkeloos uitgaan van voorkennis bij uw bezoekers kan voor misverstanden zorgen. Dit neemt natuurlijk niet weg dat we tijdens het onderhouds/renovatieproces ook aandacht schenken aan de communicatie van uw plannen naar uw medewerkers en bezoekers. Hoe gaat het er na de renovatie uitzien? Wat is de tijdlijn? Als overheid bent u duidelijk, open en transparant. Deze lijn zetten wij door in onze communicatie met uw klanten.

Regio Utrecht

De Smalle Zijde 7E
3903 LL Veenendaal

Regio Nijmegen

Bemmelseweg 73
6662 PE Elst

Bachstraat 29
6521 EH Nijmegen

Regio Arnhem-Doetinchem

Marketing 45
6921 RE Duiven

Fabriekstraat 17B
7005 AP Doetinchem