"Voor uitdagingen hebben we persoonlijk advies en maatwerk."
Veilig, prettig en vertrouwd
Bij onderhoud en renovatie in de zorg & welzijn houden we er rekening mee dat we actief zijn in een kwetsbare omgeving. Uw cliënten voelen zich veilig en prettig bij de vertrouwde gang van zaken. Onze communicatie is erop gericht om deze beleving zo goed mogelijk in stand te houden.
Voorbereiding met het personeel
Als onderdeel van de communicatie nemen we in de voorfase de bouwplannen en -planning door met uw medewerkers. Zodat zij hier goed op kunnen inspelen met eventuele maatregelen. Bij de beschikbaarheid van beeldschermen in uw gebouw gebruiken we deze om uw cliënten, medewerkers en bezoekers up to date te informeren. Uw afdelingshoofden faciliteren we met digitale communicatie.
Gepast omgaan in elke situatie
In zorg & welzijnsomgevingen hanteren we speciale protocollen voor omstandigheden als bijvoorbeeld een overlijden. Het betonen van respect – dus tijdelijk stilleggen van het werk – weegt zwaarder dan het doorgaan van de planning. Voorafgaand aan onze werkzaamheden nemen we het calamiteitenplan door. Dat trainen we ook met uw medewerkers: niets is immers belangrijker dan de veiligheid van mensen.
Klantcommunicatie
Klantcommunicatie
Innoveren met enthousiasmeZorg & Welzijn
Zorg & Welzijn
Geen beslommeringenRegio Utrecht
De Smalle Zijde 7E
3903 LL Veenendaal
Regio Nijmegen
Bemmelseweg 73
6662 PE Elst
Bachstraat 29
6521 EH Nijmegen
Regio Arnhem-Doetinchem
Marketing 45
6921 RE Duiven
Fabriekstraat 17B
7005 AP Doetinchem